"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Бадемов кейк с Марсала



225 гр меко масло
225 гр захар
4 яйца,леко разбити с вилица
275 гр брашно
щипка сол
100 гр смлени бадеми
6 с л вино Марсала
--------------------------------------
Маслото се разбива със захарта.Добавят се по малко разбитите яйца,като се разбива след всяко добавяне до хомогенна смес.
Добавят се брашното,солта,смлените бадеми и Марсалата.
Разбива се добре.
Сместа се изсипва в намаслена 22-24 см тавичка.
Пече се на 160 градуса до златисто.
При поднасяне може да се наръси с пудра захар.





Приятно готвене!

4 коментара:

  1. Привет и от мен!
    Много вкусен блог,а кейксчето още повече. Ще ти идвам по-често на гости.
    Весел уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Краси,много ароматен кейк!А чинийката е превъзходна!Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересна рецепта! Не съм опитвала кекс с вино, но подозирам, че е много ароматен и вкусен:) Поздрави и хубава неделна вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. Жани,заповядай!Надявам се да ти харесат нещата! :-)

    Благодаря ти, КАТЕРИНА! Поздрави и на теб и усмихнат ден! :-)

    И аз не бях опитвала ,Габи!Но се получи наистина много вкусен и пухкав!
    Хубава седмица !:-)

    ОтговорИзтриване