"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Честит Рожден Ден! ! !


И така....
3, цели ТРИ години вече готвя, за да публикувам....
Започнах го на шега.Разглеждах разни-разнообразни рецепти и снимки из Интернет, записвах рецепти.....и един ден, пред мен изскочи надпис :
"Създайте си блог.Бързо, лесно и безплатно е."
Ами...добре.Не ми трябваше повече кандърдисване....Дори не го обмислях дълго...
Името
М А Г И Я И Л Ю Б О В
си дойде само.


Готвенето и представянето , особено снимането изискват обаче разни .... глезотийки.
Хич не ми харесваше да снимам в едни и същи чинии, купички, с едни и същи прибори, свещници, форми.....
И се започна.Подарък - глезотийка, за всеки повод.Често и без повод....
Керамични съдове, съдчета, тарелки, купички , форми и тавички за печене....



......керамични съдове и за сервиране .....





.......много, много лъжички, вилички, ножчета.......



......и още ??? разни - разнообразни джунджурии.....





.........формички за тарталети......




........това пък какво е? ..............



................шприцове.......




................формички за сладки.... и не само.......



................силиконови форми за печене ...................




.............и още силикон................



...............и метални ..................


....................и .................. стига за днес.
Да не си помислите ,че това е всичко?! : - ))
Има още много , много книги,колекции кулинарни списания, разни чинийки за сервиране, купички и покривки, съдове и кърпи.....вазички и свещници....доста от тях са запечатани по снимките.
А подправките? А стотиците ,едва ли не, странни продукти като няколко вида боб, няколко вида киноа, още толкова видове кус кус.....
Нееее, просто ми писна да вадя, да снимам, да нареждам, да преподреждам, да прибирам , и пак да вадя........
Като ми дойде вдъхновението , ще снимам и останалите 2/3 , останали по шкафовете.
До скоро!
И наздраве!!!

17 коментара:

  1. Честит празник! Пожелавам вдъхновение и страст - две от най-важните неща в живота! Наздраве!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит Рожден Ден, Краси :)
    С пожелание за все така вкусни, здравословни, екзотични и красиво поднесени, рецепти!
    Топла прегръдка от мен и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит трети рожден ден! Прекрасна колекция имаш - искрено завидях за керамичните съдове :) Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. И от мен честито :)! Истинско удоволствие ми достави да рзгледам всички сладурски :) съдове и съдчета !
    Хубав следобед !

    ОтговорИзтриване
  5. Честита ти годишнина на блога, Краси!
    Нека не те напускат кулинарната страст и магия!
    Поздрави и хубава зимна вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит рожден ден! Много вкусотийки още дълги години!

    ОтговорИзтриване
  7. Честит празник,Краси!
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  8. Честит празник на блога! Краси, пожелавам ти още много кулинарни постижения! Приборите и джунджурийките са прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  9. Честит празник!С голям интерес разгледах кухнята ти от вътре :)

    ОтговорИзтриване
  10. Като че ли чета за себе си. Така започна и моята мания, а сега ме е обзела страстта да купувам и трупам съдове, формички, най-различни платове и покривчици и какви ли не джунджурии. Доставя ми огромно удоволствие да събирам всякакви красоти.
    Искрено ти завиждам за колекцията от съдове и ти пожелавам още много виртуални рождени дни да отпразнуваш!

    ОтговорИзтриване
  11. Честито, Краси!
    И аз ти пожелавам вдъхновение и нестихващ ентусиазъм!
    Колекцията ти е завидна!
    С интерес очаквам другите 2/3 :)
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Честит празник на блога, Краси!
    Сред твоите кухненски глезотии, а като си представя и тематичната ти библиотека,
    се почувствах като дете в сладкарница:)...,
    със здраве и много вдъхновение да ги ползваш, и да списваш чудесния ти блог!
    Вече споменах, но пак ще напиша - допада ми новата ти кулинарна тенденция,
    страхотни неща предлагаш: интересни, различни и апетитно провокиращи.
    Сърдечни поздрави, Диана

    ОтговорИзтриване
  13. Цели три годинки, леле! Честито! Заслужаваш огромни аплодисменти! Пожелавам ти все така постоянство в блога и още много вкусни и красиви ястия! Първоначално помислих, че ще отваряш магазин по случай рд:), като погледнах снимките само:). Толкова си заредена. Обожавам да разглеждам такива кухненски джунжурийки и съм влюбена в тази публикация! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Честити годинки на блога ти! Страхотни са съдовете и джундурийките:). Поздравление!

    ОтговорИзтриване
  15. Много ви благодаря, приятели,за пожеланията и насърчението! : - ))
    И аз се надявам вдъхновението още дълго-дълго да е с мен....
    Също така, съм щастлива ,че намирате време и повод да се отбиете на страничката ми.Надявам се, че намирате това, което сте потърсили....или, че съм ви дала нова идея....или пък съм ви вдъхновила да пробвате нещо ново .
    Благодаря ви!Без вас, този блог щеше да бъде просто една виртуална кулинарна книга.
    Много, много прегръдки и целувки на всички!
    Пожелавам ви един топъл, уютен, вкусен и различен уикенд! ! !

    ОтговорИзтриване
  16. Честит Рожден Ден! Много творческо вдъхновение и нови придобивки, страхотна колекция! :))

    ОтговорИзтриване
  17. Благодаря ти, Марияна!
    Хубава и успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване