"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Паста с боб и тофу



Още една рецепта от любимата ми италианска кухня.Че и здравословна на всичкото отгоре.... : - ))
Е, не е много бърза, освен ако не използвате готов боб от консерва.Но аз не съм му фен и затова си го кисна, плакна, варя .... по няколко часа.
А пастата ....не ми остана време да си я меся, точа, минавам през машинката .... и използвах готова.Ама пък си харесах различна форма...Само дето не й запомних името... а изхвърлих опаковката.
Е, все е паста.



400 гр паста по избор
150 гр бял боб, сварен
100 гр тофу
1 гл лук, много ситно нарязана
1 скилидка чесън,също много ситно нарязана
200 мл доматен сок
1 с л сух босилек (може и пресен)
2-3 с л зехтин
сол и черен пипер , на вкус
магданоз





Пастата се сварява според указанието на опаковката.
Зехтинът се загрява в тиган и се запържва за кратко лукът и чесънът.Добавят се доматеният сок, тофуто, нарязано на малки кубчета, босилекът и се подправя със сол и черен пипер.Къкри на слаб огън около 3-4 минути, колкото да се смесят ароматите и се добавя свареният боб.Разбърква се добре и се отстранява от котлона.
В голяма купа за сервиране се изсипва сварената паста, а отгоре бобеният сос.
Наръсва се с магданоз.Или с босилек? Както предпочитате!




Приятно готвене!

3 коментара:

  1. Каква интересна паста, Краси! Тофу и аз обичам , изглежда супер, прилича малко на гъсенички:)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз не съм виждала такива форми, много са интересни! Тофу още не съм пробвала в рецепта, все му се каня, като гледам вашите предложения:). Но тази рецепта изглежда много вкусна, а снимките ти са много красиви.

    ОтговорИзтриване
  3. traiana,
    Candy,
    благодаря ви!
    Вкусно е!Ако ви се заиграва....
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване