"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Пълнозърнеста паста с тофу и темпе


500 гр пълнозърнеста паста
200 гр тофу
200 гр темпе (ако някой не помни какво е темпе : -))
1 ч л къри на прах
1/2 ч л люто чили на прах
1 зелена чушка
200 гр гъби
2-3 с л доматено пюре
2 с л зеленчуково олио



Тофуто и темпето се нарязват на кубчета и се мариноват за около 2-3 часа в смес от:
соев сос
зехтин
балсамов оцет (може и оризов)
2-3 скилидки чесън, намачкани
розмарин
къри
босилек
Маринатата трябва да е до средата на продуктите, като е необходимо да се разбъркат 2-3 пъти.


Зеленчуковото олио се загрява,добавят се нарязаните гъби и чушка и се сотират за 4-5 минути.Добавят се маринованите тофу и темпе и се пържи още 2-3 минути.
Добавя се доматеното пюре, разредено с малко вода.
Добавя се чилито, разбърква се добре и след още 1-2 минути се маха от котлона.
Пастата се сварява според указанието на опаковката.
Прецежда се, изплаква се с хладка вода и се смесва със соса.




Приятно готвене!

3 коментара:

  1. Много си падам по такива тотално различни рецепти! Видях и темпето какво е:). Леле колко неща не знаем:) Изглежда вкусно, а пълнозърнестата паста как е като вкус? Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз бях запалена по соята и соевите продукти и правих темпе в домашни условия няколко пъти.Изгледах няколко филмчета и стана доста добре.Но после разбрах,че соята е както полезна, така и леко вредна и спрях с експериментите.

    ОтговорИзтриване
  3. Iandy, на мен пълнозърнестата паста определено повече ми допада.По-плътна е, и доста по-засищаша.
    Tania, за соята има доста спорни твърдения.Аз не я употребявам постоянно, така че донякъде залагам на полезностите й. : - )
    Хубава нова седмица, момичета!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване