"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Кюфтенца с тофу и кълнове


200 гр тофу с маслини
2 с л галета
1-2 стръка зелен лук
1 картоф, сварен и намачкан
2 моркова, настъргани
2 ч л соев сос
2 с л кълнове (при мен от боб Мунг)
1 яйце
1 с л сусам
1 ч л червен пипер
сол на вкус
черен пипер на вкус
чесън на гранули, на вкус, около 1 ч л лъжичка






Всички продукти се пасират в блендер.
С леко влажни ръце се оформят топчета и се редят в намаслена тава.
Пекат се в умерена фурна , до златисто.




Много подходящ е млечен сос от:
кисело мляко
майонеза
горчица
чесън на гранули
сол
шарен пипер



5 коментара:

  1. Ох, страхотно предложение! Всички изброени продукти ми допадат, а факта, че кюфтенцата са печени ме спечели. Ще изпробвам рецептата в някой от следващите дни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Много приятно предложение!И колко апетитно изглежда!
    Поздрави и от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви!Надявам се да ви допаднат! : - ))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересно предложение!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти, Нели!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване