"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Бургери от соя и Чиа семена


200 гр соя, накисната за една нощ
4 скилидки чесън
1 с л Чиа семена
2 стръка пресен лук
100 гр ориз Басмати, сварен
1/2 ч л къри
1 ч л черен пипер
1 ч л кимион, смлян
1 ч л кориандър, смлян
1 д л подправка за фалафели (от арабските магазини)
2-3 с л брашно от нахут
1/2 връзка магданоз
сол на вкус




Соята се изплаква добре и се слага в купата на кухненски робот.
Смила се до едри частици.
Добавят се останалите продукти и се смила всичко до еднородна смес.
Оформят се кюфтенца и се редят в тава, върху пекарска хартия.
Пекат се на 180 градуса около 30 минути.




Приятно готвене!


4 коментара:

  1. Яла съм малки кюфтенца вегетариански с вкус на кимион в турски ресторант и много ми харесаха но не разбрах от какво са,а бяха и пържени,дали не са били точно от тези продукти?Това рецепта от азиатската кухня ли е?

    ОтговорИзтриване
  2. Да, това е азиатска рецепта.
    Не съм опитвала в ресторанти, нямам идея от какви продукти са.
    Но съм чувала, че основно са от пахут.
    Хубав уикенд! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна рецепта. Наистина ме впечатли.
    Поздрави.:)

    ОтговорИзтриване
  4. Радвам се, че ти хареса, Вероника!
    Усмихната нова седвица! :-)

    ОтговорИзтриване