"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

.................по "Вкусно с Йоли" ...........

Речено-казано-изпълнено-сготвено...... :-))
Не можех да пропусна да имам в колекцията си книгата на една кулинарка, която толкова харесвам.Изпробвала съм доста рецепти от блога ти, Йоли, всички са страхотни.






А на какво се спрях от книгата?

1.Патладжанените рулца с моцарела


Имам домашна биволска моцарела от био стопанство и не можех да пропусна момента да приготвя нещо наистина уникално вкусно.
Н. каза :"Непременно да отбележиш рецептата...страхотна е."
Наистина, страхотна е!!!

Втората рецепта:


2.Лешниковото руло



.............което при мен се превърна в Боровинково руло.Заради сезона и многото пресни плодове, които заливат пазарите....
Използвах рецептата на блата, а моят крем е от

200 мл сладкарска сметана
200 гр руска сметана (от "Берьозка")
250-300 гр пресни черни боровинки

...............следва.........  :-)) 


4 коментара:

  1. Ооооооооо ......... Краси! Благодаря ти миличка! Просто незнам какво да кажа! Трогна ме страшно много! Прегръщам те и отново благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Вкусно и красиво-това е....
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. За нищо, Йоли!
    Фен съм ти....тяма спасение. :-)
    Прегръдки и на теб!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, Живка!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване