"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Сурови бадемови бонбони с рожково брашно



1 ч ч  бадеми
1/2 ч ч орехов тахан
1/2 ч ч фурми (стафиди), аз използвах по равно от двете
1/2 ч ч рожково брашно (сурово какао)
2-3 с л сироп от агаве
кокосови стърготини за овалване



Бадемите се смилат в робота.
Добавят се останалите продукти и се смила до хомогенност.
Оформят се топчета и се овалват в кокосовите стърготини.
Може да се овалят в смлени орехи (др. ядки), в какао....



Да ви е сладко!


7 коментара:

  1. Много вкусно изглежат тези бомбончета!
    Мисля да ги изпробвам!

    ОтговорИзтриване
  2. Ще се радвам да ти харесат, gogolina!
    Весел уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Краси, искам само да те попитам дали ще мога да заменя сиропа от агаве със стевия например и честно да ти кажа не съм виждала тук където съм, да се продава орехов тахан.Може би защото не ми е трябвало и за това.От био магазините ли да го потърся?
    Благодаря ти предварително!

    ОтговорИзтриване
  4. Краси, чудни бонбони. И аз наскоро правих в три варианта веган бонбони. Много ни допаднаха :))

    ОтговорИзтриване
  5. gogolina, можеш да използваш вместо агаве и стевия, и мед, и кленов сироп....
    А ореховия тахан е от здравословен магазин.И за за първи път видях и купих да го пробвам.Спокойно може да се замени със сусамов, бадемов, лешников, какъвто имаш.

    Благодаря ти, Ани.Ако си ги публикувала, с удоволствие ще ги пробвам.

    Хубава и прохладна неделя ви желая! :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Краси, запали ме с тази идея - не знаех, че има и орехов тахан, но ще потърся! Поздрави и прохладни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Много вкусно изглеждат, но не стават за спортисти

    ОтговорИзтриване