"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Салата от нахут и печено кашу


1 консерва нахут, прецеден и изплакнат добре
3 печени чушки, нарязани на хапки
1 гл червен лук, нарязан на ситно
1 пресен домат, нарязан на кубчета
1 с л босилек (2-3 с л пресен)
3-4 с л кашу, запечено на сух тиган до златисто

дресинг:
2 с л зехтин
2 с л лимонов сок (оцет)
1 с л Самбал Оелек (или друг лют сос)
сол, черен пипер



Нахутът, чушките, доматът и лукът се смесват в купа.
Добавя се босилекът и се разбърква.
Продуктите за дресинга се разбиват в подходящ съд.
Залива се салатата и се разбърква добре .
Отгоре се наръсва с натрошеното запечено кашу.

----------------------------------------------------------------------
Да ви е сладко!  : - )


6 коментара:

  1. Краси, чудесна комбинация!
    Обичам нахут и ще се насладя с удоволствие!
    Поздрави и прохладна седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Да ти е сладко, Дани!
    Поздрави и на теб! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Нахута го правя по друг начин, но и този вариант ми хареса!
    Само кашуто ще пропусна, не трябва да го ям!
    Поздрави Краси!

    ОтговорИзтриване
  4. Със сигурност има много начини за приготвяне на нахут. :-)
    И всичките са вкусни....сега се сещам, че съм срещала рецепта за сготвен като фасул, а така не съм пробвала...
    Поздрави и на теб, gogolina!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно предложение, Краси! Много ми допадна! А снимките както винаги са прекрасни!

    Прегръдки и лека нощ от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти, Вени!
    Усмихнат и весел уикенд!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване