"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Сушени домати


Няма някаква специфика или тайна.......
Избират се здрави домати, сорт Рома, разрязват се на половинки и се редят в тавичките на дехидратора.
Сушат се на 45 градуса около 24 -30 часа.
След това се нареждат в бурканче, като между резенчетата се слагат скилидки чесън и листа босилек.Наръсва се със сол, аз сложих около 1/2 ч л на 1 бурканче и се залива със зехтин.



...............и още сушени сливи......



4 коментара:

  1. А-ха, Краси, имаш си сушилня :)
    Аз по бабешки, във фурната суша вече два дни :) и довечера ще прибирам.
    Краси, босилека промени ли си цвета в зехтина?

    ОтговорИзтриване
  2. Много са вкусни домашно консервираните домати! Имаш страхотна машинка за сушене! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Извинете ме за късния отговор, момичета!
    Не знам за босилека, Пепи, още не съм го отворила да го използвам, а така не си личи.
    Весели празници и много усмивки! :-)

    ОтговорИзтриване
  4. здрасти, зная, че сега пробваш, но ми е любопитно колко време могат да издържат така доматите?

    ОтговорИзтриване