"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

ЗДРАВЕТО Е ЕСТЕСТВЕНОТО СЪСТОЯНИЕ НА ТЯЛОТО!

http://www.dokumentalni.com/?p=2177

И 100 публикации да напиша, не бих могла да го кажа по-добре.
Единствената разлика е, че моят мотив не беше отслабването , а здравето.
Не исках и не искам да се превръщам в онези възрастни хора, които всеки ден пият по една шепа лекарства, смятат , че високото кръвно, инфарктите, остеопорозата и другите масово срещани болести са задължителни след навършването на една определена възраст....
 Всяка една дума , казана във филма, е валидна при мен и за мен.
И всичко, което се случва, се случва и с мен през последната една година.
От всички филми , които съм изгледала, от всички книги, които съм прочела, от всички, статии, които са минали през "ръцете ми", този филм най-най-точно, вярно и пълно отразява моите нагласи, усещания, инстинкти и търсения за храната.
За това, как тя въздейства, как променя тялото, как променя мисленето , как променя светогледа....
За това, каква храна да търся, каква храна да консумирам....за това, каква храна да избягвам най-вече.
На някой може да му прозвучи нереално, фантастично, но аз вече няма какво да купя от един супермаркет.Там (изключая няколко продукта от Био-щанда) просто няма храна, която да става за ядене.По-точно, няма продукти, които могат да се нарекат ХРАНА.
За разлика от това, има всякакви стоки, хиляди стоки, пълни с консерванти, оцветители, ароматизатори, избелители, стабилизатори, хормони, антибиотици и прочие, и прочие, и прочие химически съединения.
Ами......Благодаря!Но аз съм жив, здрав човек и искам да ям ХРАНА.
Не съм робот, не съм машина, която може да се "зарежда" с химикали, без това да се отрази на работата й.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Мислех, и подготвях следващата публикация от категорията "ЗДРАВОСЛОВНО........" да е с друга насоченост, но този филм толкова ме впечатли, съвпадението с моите мисли, нагласи и терзания -толкова пълно, че не издържах и ми се прииска да го споделя.

Очаквайте следващата.......!  :-))



5 коментара:

  1. Подкрепям! Аз спрях месото преди година и половина и е въпрос на време да спра и млечните продукти. От тях не консумирам само прясно мляко. На 27,02 започвам пречистването със житната диета и после продължавам с поста до неговия край. Пък нищо не се знае, може да спра и млечните продукти.Единствено киселото мляко ми е слабост. Може би ще започна да ги изключавам едно по едно ;) /Мариана от ул"Плиска" :)/

    ОтговорИзтриване
  2. Здравеййй!
    Много се радвам да се "срещнем" тук! :-))
    А пък още повече се радвам, че има и други като мен.....
    Вече почти не се чувствам като голяма , бяла, самотна птица.
    Поздрави на Сс, и на сестричката!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте, благодаря за филма!

    Докато го гледах, имах усещането , че всичко това някак съм го знаела или пък тялото ми е подсказвало , че не се чувства добре, след приемане на дадени храни.Месо не ям от 12 г. ,но ям риба и много млечни продукти.
    Заради проблеми с корема, започнах да се интересувам от супер храните и суровоядството .
    Най накрая да чуя от устата на доктор , че под стрес качваш килограми , дори само като гледаш храна.

    С нетърпение , ще очаквам следващата публикация.

    ОтговорИзтриване
  4. Здранейте,Мариана!
    Радвам се, че съм полезна!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване