"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Пълнени чушки със зеленчуци, готвени на пара




7 чушки, подходящи за пълнене
2 моркова, нарязани на ситно
1 гл червен лук, нарязан на ситно
5-6 сушени гъби, накиснати  и нарязани на ситно
3-4 с л замразен грах
1 с л магданоз
3-4 с л булгур
вода/зеленчуков бульон
сол на вкус
1 ч л черен пипер
2 с л зехтин



Зехтина се загрява в дълбок тиган и за кратко се сотират морковите, лука, граха и гъбите.
Добавя се измитият булгур, долива се вода, да покрие продуктите и се оставя да ври на слаб огън почти до извиране на водата.
Подправят се на вкус със солта, добавят се черния пипер и магданоза.
Чушките се измиват и изтърбушват.
Напълват се с плънката, нареждат се в тавичката на уреда за готвене на пара и се варят около 30-35 минути.




Поднасят се с млечно-чеснов сос.



Приятно готвене! :-))


3 коментара:

  1. Това ме заинтригува. Ще опитам скоро.
    Между другото, купила съм си просо, но все още не съм измислила как да го хапна :) Някакви идеи ?

    ОтговорИзтриване
  2. Плънката е много вкусна, а идеята чушките да се приготвят на пара много ми допада!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Привет, Марианка! :-)
    Просото може да се използва във всяка рецепта вместо ориз.
    "Ризото" от просо, просо със зеленчуци, пълнени зеленчуци с просо.......

    Благодаря ти, tillia!

    Усмихнат ден, момичета! :-)

    ОтговорИзтриване