"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Патладжанени рулца с брънза и ............ нещо като Лексикон



Днес получих един .....странен имейл, започващ с "Краси, предизвиквам те.....!"
От Genoveff

Доста отдавна , ама наистина доста не съм "виждала" Лексикон.Имах такъв като ученичка.... В него обаче повечето въпроси бяха за любов, актьори, актриси и филми.
Никой не го интересуваше житейския ни път, или душевните ни терзания.   :-))
Та, получавайки имейла, се върнах назад във времето, стана ми едно такова носталгично, хем мило, хем тъжно..... Скоро гледах в Google.Maps къщата, в която съм израснала (и в която съм попълнила толкова Лексикони) и се разплаках..... Имам страхотни спомени, но....

Не знам дали имам отговор на всеки въпрос.Но ще опитам...

1. Защо  създадохте блога си или различното описание на страницата “За мен/За блога”?

 Защо?Обичам да пиша.Обичам да готвя.Обичам да снимам.Обичам да правя торти.... И всичко това, събрано в едно, доведе до 

hihonas.blogspot.com

krasimira-mira.blogspot.com

2. Кое е любимото ви място за блогване?

Знам ли....  :-)) може би тук?

 

3. Какво бихте искали да промените в характера си?

Ето тук вече се затрудних.Доста неща не харесвам в характера си, ама дали имам смелостта да ги изтипосам публично?Май нямам....

Но всъщност има едно нещо, върху което отдавна се "трудя" и това е търпението.Иска ми се да съм дооооста по-търпелива и към себе си , и към околните.

 

4. Кой е най-добрият урок, който сте научили?

Труден е, гаден е, личен е, няма да го пиша, но все още го уча.

 

5. Какво ви прави щастливи?

Семейството.Винаги и преди всичко.

 

6. Какво за вас е Любовта?

Всичко!!!!  Няма живот без ЛЮБОВ!

 

7. За какво мечтаете?

За една малка, уютна сладкарничка, тип "френска пекарна".....

 

8. Какво предпочитате: книга или филм?

Винаги, единствено, безапелационно - КНИГАТА!

 

9. Ранни утрини или късни вечери?

И в двете има страхотно очарование.....не мога да избера.

Обичам да пия кафето си на терасата (източна е)  и да посрещна Слънцето...

Обичам и тихите летни вечери , с чаша вино и песента на щурците.... светулки се щурат насам-натам, чуват се детски смях и викове....  и времето тече бавно-бавно, като че ей сега ще спре....Обичам и зимните вечери, когато навън тихо се стеле пухкав сняг, а вътре камината бумти....

 

10. Препоръките ви и/или мнението ви за блога ми?

Давай все така!!!  :-))

 

А сега, за рулцата:

2 патладжана, нарязани на тънки ленти и леко грилнати на тиган или скара

Плънка:
100 гр брънза, или иначе казано-извара с кашкавал
1 ч л пикантна паста Сечуан
3-4 сушени домата, нарязани на ситно
1 с л пресен босилек, наситно
50 гр заквасена сметана-аз използвам купена от "Берьозка", няма нищо общо с нашата
сол, чесън, песто, черен пипер-на вкус

Продуктите за плънката се смесват и разбъркват добре.
На всеки резен патладжан се слага малко от плънката и се завива на рулце.

Бон апети!

2 коментара:

  1. Краси, патладжанените рулца изглеждат апетитни и бих си ги направила за да изпробвам и вкусът им ...
    Приятно ми беше да прочета и отговорите на въпросите които са ти задали . Това е една забавна игра , с която ако желаем , може да повдигнем завесата пред нас :) Опознаваме се ... придобиваме представа кой стои зад публикациите на блога който сме посетили .
    Наистина ми беше приятно :)
    Хубаво и щастливо лято !

    ОтговорИзтриване
  2. Много ти благодаря!
    Усмихнато и весело лято и на теб! :-)

    ОтговорИзтриване