"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

25 ГОДИНИ ...................


.................заедно.
Да, днес стават цели 25 години, откакто споделям живота си с един човек.  :-)
Не можем да празнуваме, защото на 23 ноември почина баща му и уважавам традициите и скръбта му.



Но не ми се иска съвсем да подмина този ден.
Защото моята половинка заслужава всичко най-добро на света.
Защото е най-милия,  най-добрия, най-честния, най-искрения, най-стабилния, най-лоялния, най-любвеобилния, най-толерантния, най-нежния и най-най-най-обичащ човек на света, който съм срещала досега.
А за моите 47 години аз съм срещнала доста хора в живота си.
Не мислех, че е възможно изобщо да съществуват подобни хора, но ето, факт, ТОЙ съществува.



И споделя всичко с мен вече цели 25 години. :-))
Затова си позволявам само да "маркирам" днешния свят за мен ден с едно маково руло с ягодов крем, а правото да отпразнувам Сребърната ни сватба със изящна сребърна торта и подобаващ празник си запазвам за тогава, когато това ще е правилно и възможно.



Благодаря на всички, които ще се радват с мен в този ден!
Благодаря ВИ!!!
Весели празници!


--------------------------------------------------------------------------
За направата на десерта използвах част от коледните подаръци, изпратени ми от "Dr. Oetker" , за което сърдечно им благодаря!



4 коментара:

  1. Краси, честита сребърна сватба!
    И още дълги години да споделяте живота си!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Дани!
    И аз си го пожелавам!
    Усмихната вечер! :-))

    ОтговорИзтриване
  3. Честита годишнина на вашето семейство! Бъдете здрави, щастливи, обичайте се и уважавайте, така, както досега, пожелавам ви и златна и диамантена и брилянтна сватба да празнувате и нас да почерпите!:) Страхотна почерпка, мила, права си, че този ден не е редно да се подмине, а съм сигурна, че и бащата на твоята половинка, би бил щастлив и би се радвал заедно с вас, всъщност съм сигурна, че се радва заедно с вас! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Много ти благодаря за хубавите думи! :-)
    Прегръдки и
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване