"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Gingerbread house


Меденки, меденки, меденки.......  и подправки, най-вече джинджифил.  :-)
Полудях по тая къщичка .......и подлудих и другите у дома.
Ама ми се получи....Е, поне на мен си ми харесва.Много!!!



След почти две седмици месене, точене, рязане, печене и лепене, Воала, готова е.
Не исках стандартната къща с четири стени и покрив.А в сметките хич, ама хич ме няма, нищо, че съм учила в Техническия....  :-))
Та, на помощ пак се притече моята любима половинка (Обичам те, слънчице!!!).
Черта, ряза, крои, мери и ми направи шаблоните.
А оттам нататък .... вече е история.


Не ми се щеше да е и стандартна кафява къщичка, та си поиграх и със захарното тесто.
В един момент реших, че ако още малко я поукрася, тотално ще заприлича на къщата на Баба Яга.  :-))
Може пък да прилича, знам ли?!
Поне по едно нещо са абсолютно еднакви-стават за ядене.Целите!  :-)




Ами, да ви е сладка!


ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ!


6 коментара:

  1. Аааа ... аз и керемидка няма да кусам от тази красота :) Грехота ще е!
    И е било моного забавно... Краси :)

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам дали е грехота, ама децата със сигурност няма да й простят след празниците! :-))
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  3. Онемях...
    Приказна къщичка за вълшебна Коледа, Краси!
    Моите комплименти и поздравления,
    за идеята и майсторството, както и за 25 - тата ви годишнина.
    Прегръдка за теб, здрави, щастливи и споделени празнични дни!

    ОтговорИзтриване
  4. Леле, Краси!!! Ами, че тя е приказно красива!!! Единодушно ти връчваме диплома за архитект! Великолепна е, връщам се да и се порадвам още малко! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Ама как да не ти хареса? Даже много ми харесва- това не е къща, това е палат;)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви много, момичета! :-)
    Не знам дали ставам за архитект, но определено си е тренировка за търпението.Което при мен не е най-силната ми черта...
    Прегръдки и Весели празници!

    ОтговорИзтриване