"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Тиквени суфлета


300-400 тиква, сварена на пара
1 стрък праз
2 яйца
20-30 мл прясно мляко
3-4 с л заквасена сметана
5 с л извара
сол, черен пипер, индийско орехче - на вкус
2-3 с л матданоз
1 с л зехтин




Продуктите се слагат в кухненски робот и се миксират до хомогенна смес.
Може да се направи и с пасатор.
Сместа се подправя на вкус със сол, черен пипер и индийското орехче и се разпределя в мини гювечета.
Пекат се на 180 градуса, без капачетата, до златисто, около 40-50 минути.




Ако не искате да спаднат, може да добавите към сместта 1-2 с л нишесте, или някакъв флейкс.
Аз им добавих флейкс от киноа.
Но се получават чудесно и без тази добавка.



Бон апети!


3 коментара:

  1. Страхотни са суфлетата, но съдчетата ми харесаха много! Толкова са бонбонени! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни са и много си пасват с керамичните гювечета!
    Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви много! :-)
    И на мен си ми харесват...... шкафовете ми вече се пръскат по шевовете.
    Хубава и спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване