"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

5 ГОДИНИ !


И така,
"МАГИЯ И ЛЮБОВ" има Рожден Ден.  :-))
Цели 5 години!!!
Ако някой ми беше казал в началото, че тази ми "лудост" ще ме "държи" толкова време, нямаше да повярвам.Аз съм Везни   :-) и непостоянството е втората ми природа.
Затова сама на себе си се учудвам, че все още имам желание и хъс да поддържам това кътче....
Но, факт!Не само, че не ми е омръзнало, ами съм наредила едни дълги списъци от рецепти за пробване, че не знам ще ми стигне ли този живот да ги осъществя.
Е, не всички рецепти стигат до блога, някои дори не заслужават повторение.
Доста рецепти изтрих, защото впоследствие ми се сториха твърде обикновени, или пък снимките - лоши.....
Но, опитите продължават!!!!



А може ли рожден ден без торта?  :-))
Няма свещички, (пренареждам кухнята и така съм ги прибрала, че и от себе си съм ги скрила) , но тортата си е торта и без фойерверки.
Важното е да я има, да е вкусна и да свърши бързо....
Ако е и лесна за изпълнение, ефекта е постигнат.
А тази торта е и лесна, и вкусна.
Дори не знам дали да пиша рецептата, след като не е нищо особено-маслени блатове и маслен крем + извара.
Допълнителното е, че е с портокалов аромат:корички в блатовете,  сиропирана с прясно изцеден портокалов сок.



Ами, това е!
Започвам 6-тата година и се надявам да празнуваме заедно с блога ми поне платинена годишнина!  :-)))


НАЗДРАВЕ!


10 коментара:

  1. Честит празник на блога ти, Краси,
    сърдечни пожелания за още вдъхновение,
    твое лично удовлетворение, още много чудесни идеи и кулинарни рецепти....

    ОтговорИзтриване
  2. Наздраве и още много споделени вкусотийки :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честит рожден ден на блога ти, Краси!
    И да имаш дълги години вдъхновение :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления Краси! Това си е постижение :) Магия .... и любов :)
    Взимам си парченце торта докато не е свършила и ти пожелавам здраве и дъъълги години още кулинарно вдъхновение!
    Честит празник на блогчето ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит празник, Краси!
    Още дълго време да твориш и да имаш вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  6. Честити 5 годинки на това прекрасно местенце! Ще отпразнуваме и платинената годишнина:) а сега с удоволствие ще се почерпя и ще ти пожелая нестихващо вдъхновение, красиви емоции и много вкусотийки! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Много, много ви благодаря за поздравите и пожеланията. :-)
    Дано още дълго време се срещаме в тези прекрасни местенца.....
    Целувки на всички и успешен ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Честит празник, Краси!
    Много вдъхновение и приятели ти желая! И прекрасни емоции!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Краси, честита пета годишнина на блога ти!
    Красив повод за празнуване с разкошна торта!
    Хубаво е че си наредила дълги списъци от рецепти за пробване, това показва че още дълго време този интересен блог ще съществува. И не си трии рецепти - и обикновените рецепти , и не твърде сполучливите снимки винаги си имат своето място и значение!
    Пожелавам ти още много публикувани рецепти, още много последователи и приятели!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря ти, tillia!
    Поздрави и весел уикенд! :-))

    ОтговорИзтриване