"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Експериментален ВЕЛИКДЕН ............

Защо ли?
Защото беше година за експерименти с козунаците.Досега винаги съм правила стандартни козунаци.Тази година обаче ми се искаше да опитаме нещо по-различно....
Намерих рецепти, осигурих продукти, и Воала:налице са няколко вида козунаци.

1.Козунаци с квас, вместо с мая.Харесаха се най-много от всички...


2.Обикновен, стандартен козунак с макова плънка.


3.Козунаци със заквасена сметана, вместо с прясно мляко.


4.Козунак с 1/3 брашно от лимец.




5.Козунак с Рикота








И допълнението към празничната трпеза:

Бисквитки ....


Курабийки.....


Козуначени кифлички.Със шоколад, сладко от боровинки и макова плънка...за всекиго по нещо.  :-))




Има още рецепти за опитване, но ....май ще останат за догодина.Някак ми е странно да ям козунаци "извън" Великден, така както ми е странно да ям баклава "извън" Коледа и Нова година.


Отново искам да благодаря на   Dr. Oetker     за прекрасната помощ при сътворяването на тези вкусни рецепти.

Честит Великден на всички! :-)


2 коментара:

  1. Краси, много богата трапеза!
    Искам да опитам с квас, но нещо не ми се
    занимава с този квас :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Интересни експерименти с прекрасен резултат! Честито Възкресение, с пожелание за здраве и благоденствие! Козунак с квас мислех и аз да опитам, но честно казано се притеснявах да не оплескам нещата:))). Но след като казваш, че той е много вкусен, със сигурност ще се пробвам. Поздрави!

    ОтговорИзтриване