"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Плодове, зеленчуци, меню ..... от всичко по малко!


Тази година съм градинарка.   :-)
Малко по принуда, мноооого по желание .....важното е градина да има.
И продукция в нея, естествено.
А тя не липсва-череши.....



ягоди ......



моркови ......


тиквички ...... още не стават за ядене  :-(



броколи ......  и те "чакат"
Има и краставици, и картофки, и тикви, и доматки, и чушки, и подправки ........
Сега, като виждам какви ресурси като време, работа и пари отиват, продукцията на пазара ми се вижда направо без пари.




И малко от МЕНЮ:

1.Спаначени палачинки със зеленчуци на пара








2.Билков чай с бадемово мляко


3.Солено руло с плънка от Маскарпоне, извара и подправки




4.Хляб с квас и заквасена сметана







С първите моркови съм решила да правя морковена супа с кокосово мляко, джинджифил и киселец.Ако остане за снимка, ще има и рецепта.  :-)


2 коментара:

  1. Ах, че красота!!! Оле, много се изкефих на тази публикация, как обичам такива неща... Страхотна продукция, тези малки морковчета са много бонбонести, а пък брюкселско зеле още не съм виждала как расте, само в магазин:). Рецептите са много вкусни изобщо всичко е толкова вълнуващо! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти за ентусиазма! :-))
    И аз съм много запалена, надявам се да ме "държи" дъъълго ......
    Поздрави и усмивки! :-)

    ОтговорИзтриване