"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Безглутенови кокосови веган бисквитки


50 мл кокосово масло, разтопено
45-50 мл сироп от агаве
щипка хималайска сол
1/2 ч л сода бикарбонат
50- гр орехи, натрошени
2 с л кокосови стърготини
140 гр кокосово брашно, приблизително



В купа се смесват първо течните съставки.
Към тях се добавят последователно солта, содата и кокосовото брашно.
Омесва се добре.
Добавят се кокосовите стърготини и орехите, като се меси до хомогенна смес.
От полученото тесто се късат топчета колкото орех, леко се сплескват и се редят в тава върху хартия за печене.
Пекат се на 180 градуса около 10-15 минути, до златисто.




Да ви е сладко!

--------------------------------------------------------------------------
На мен с това количество агаве ми бяха прекалено сладки.Така че, ако не обичате много сладко, намалете количеството.

2 коментара:

  1. Готини бисквитки, ама на мен погледа ми се прикова от красивите декорации и съдове:))) Прегръдки, миличка!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти!Прегръдки и за теб! :-))

    ОтговорИзтриване