"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Сурови бонбони от кашу и 6 години



Днес блогът ми има рожден ден-става на цели 6 години.
Учудващо, предвид зодията ми и ...непостоянството ми, но той оцеля.  :-) (малко неща, изключая брака ми :-))) , са оставали толкова дълго в живота ми.)
И не само оцеля, но и претърпя значителна трансформация.Не си падам по статистики, графики, броене на публикации (може би на някой от следващите рождени дни и това ще се случи), но тези дни разглеждах първите си такива и останах учудена колко значителен обрат са взели нещата.От стандартни рецепти до неща, за които преди години не съм и мислила, че мога да правя....
И съвсем в духа на промените, (едва ли някой е очаквал нещо стандартно :-))реших да отпразнувам деня със

Сурови бонбони от кашу





100 гр кашу, накиснато за 4-5 часа
3-4 с л разтопено кокосово масло
1-2  с л годжи бери
2 ч л агаве, сироп
1 ч л екстракт от ванилия

Всички продукти се слагат в блендер и се смилат до фино пюре.Сместа се разпределя в силиконови формички.Стягат в камерата поне 2-3 часа.





Почерпете се и Наздраве!  :-))


8 коментара:

  1. Честито за постоянството, Краси!
    И наздраве с тези чудесни бонбони :)

    ОтговорИзтриване
  2. Бъди здрава краси и продължавай все така чудесно да списваш чудесния си блог!
    Бонбонките са великолепни!Наздраве!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит празник на теб и чудесния ти блог, Краси! Не спирай да ни радваш и вдъхновяваш!

    ОтговорИзтриване
  4. :) Краси! Честит празник на това прелестно местенце! Удоволствие е да се отбивам тук. Желая ти нестихващо творческо вдъхновение и все такива изкушаващи рецепти да споделяш с нас:). Черпя се с удоволствие!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ви за милите думи, момичета!
    Вдъхновение не ми липсва, желание и рецепти също, засега и времето е налице, надявам се да "имам" още много рождени дни!
    Поздрави, прегръдки, усмивки :-)) и топлина ви желая!

    ОтговорИзтриване
  6. Краси, не знам коя зодия си, но ми приличаш да си мойта:))
    Честит рожден ден на блогчето.
    Бонбонките са прекрасни, въпреки че аз лично не си падам особено по суровоядство, здравословно и т.н.
    Имам в момента известно количество кашу, сурово, както и боровинка(на мястото на годжи бери), може да спретна една модификация като нищо:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти, Весела!
    Сигурна съм, че ако ги пробваш, ще ти харесат! :-)
    Поздрави и слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесна и лесна рецепта! Дано са толкова вкусни колкото изглеждат!

    ОтговорИзтриване