"И НАЙ-ДЪЛГОТО ПЪТЕШЕСТВИЕ ЗАПОЧВА С ЕДНА МАЛКА КРАЧКА!" - така започнах и аз ..........

Носталгично ...........

Честита Нова Година на всички, намерили по нещо за себе си в моето кътче!
Нека да ви е спорна, щастлива, успешна, усмихната, работна, финансово стабилна, късметлийска и здрава!  :-)

----------------------------------------------------------------------------------
Не съм от Пловдив.Но основната част от живота ми минава в този град.Влюбих се в него май заедно с влюбването в съпруга ми....децата ми пораснаха тук, всичко хубаво и не толкова хубаво ми се случва тук.
И ми е тъжно, като гледам в какво се превръща.
Писала съм за това, и тези дни пак ми е едно такова носталгично по отминалите времена .....
Преди 50-100 и повече години градът е имал дух, атмосфера, обаяние и индивидуален чар.
Сега е копие на всеки един голям град по света.......Ами, тъжно е.
А е бил толкова красив и универсален в красотата си град...






































А сега гледаме това





Няма коментари:

Публикуване на коментар